בן גביר והמפכ"ל הודו ללוחמים: "כבוד עצום למשטרה"

בנצי לייזרוביץ No Comments on בן גביר והמפכ"ל הודו ללוחמים: "כבוד עצום למשטרה"
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר ומפכ"ל המשטרה רנ"צ יעקב שבתאי שוחחו עם מפקד מג"ב ומפקד ימ"מ והודו להם על חיסול המחבלים הבוקר.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר: "אנחנו רוצים להעביר ללוחמים הגיבורים את המסר, עם ישראל אוהב אותם. הפעילות שלהם מוכיחה את עצמה פעם אחר פעם. אתם מביאים כבוד עצום למשטרת ישראל, למג"ב, למדינת ישראל, לעם ישראל, אתם מרימים את הגאווה של כולנו ורק תמשיכו. תמשיכו בפעילות הכל כך חשובה הזאת, שגם מעבירה מסר לאותם טרוריסטים – נשיג אתכם, נגיע אליכם לכל מקום".

מפכ"ל המשטרה רנ"צ יעקב שבתאי: "כמו שהתחייבנו בשם כל כוחות הביטחון לא לישון ולא לעצום עין עד שנשים את היד על המרצחים האלה, אני רוצה להגיד שאפו ענק לימ"מ, זה היה החלוץ שהבקיע את השער. אבל גם אסור לשכוח את שאר גופי הביטחון, את שירות הביטחון הכללי שמגיע לו צל"ש על המקצועיות ועל הדיוק שהצליח להביא אותנו לנקודה, לצה"ל שכמובן תכלל וביצע את כל המעטפת, את כל התמיכה, ופיקד על האירוע, וללוחמי הימ"מ האדירים שיום אחרי יום מקבלים את המשימות הכי מורכבות ויודעים לעשות את זה בצורה הכי מקצועית, עם שליחות למדינת ישראל. אני מבקש להודות עד לאחרון הלוחמים על הפעילות, על המבצע המזהיר הזה, וקדימה חברים, להתכונן למבצע הבא. שיהיה לנו בהצלחה".



0 תגובות